اعتماد الکترونیکی

1,746,000 ریال

موجود در انبار

ناشر : انتشارات موجک

کد کتاب : M449

عنوان : اعتماد الکترونیکی

تالیف : عباسعلی خلیق

مشخصات ظاهری : ۱۰۷ صفحه، قطع وزیری

چاپ اول : پاییز ۱۳۹۸، تیراژ : ۵۰۰ جلد

قیمت : ۱۹۴۰۰۰۰ ریال، شابک : ۴-۱۱۲-۹۹۴-۶۰۰-۹۷۸

حقوق چاپ و نشر برای ناشر محفوظ است.

موجود در انبار

توضیحات

جهت دانلود فایل پی دی اف خلاصه کتاب، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

M449_Abstract

پیشگفتار

هدف از تالیف کتاب حاضر، شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اعتماد الکترونیکی در حوزه تجارت الکترونیکی در شهر کاشان است. روش تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از حیث جمع‌آوری اطلاعات توصیفی می‌باشد. در این کتاب به منظور جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای بررسی وضعیت عوامل موثر بر اعتماد الکترونیکی در حوزه تجارت از مطالعات کتابخانه‌ای در غالب چارچوب نظری تحقیق و نظر اساتید و خبرگان بازاریابی (دلفی) استفاده شده است.

بعد از شناسایی عوامل موثر با استفاده از تکنیک دلفی،  با استفاده از آزمون میانگین مشخص شد میانگین ابعاد تاثیر گذار بالاتر از حد متوسط (۳) می‌باشد. با استفاده از فرمول کوکران برای جامعه نامحدود ۳۸۴ نفر با خطای ۵ درصد به عنوان حجم نمونه محاسبه شد. ابزار تحقیق شامل یک  پرسشنامه دلفی ۶۲ سوالی با ۱۳ معیار می‌باشد. که به روش تصادفی ساده بین  مشتریانی که از فروشگاه‌های الکترونیکی موجود در جامعه مجازی به‌صورت الکترونیکی خرید می‌کنند (جامعه تاپسیس) توزیع گردید.

سپس به اولویت بندی این متغیرها با استفاده از روش تاپسیس پرداخته شده است. رتبه بندی عوامل به ترتیب زیر بود: زیرساخت‌های مالی، زیرساخت‌های مخابراتی، زیرساخت‌های حمل و نقل، زیرساخت‌های اعتباری، قابلیت پیش‌بینی، عوامل مهارتی، متغیرهای مربوط به آمیخته بازاریابی، حسن نیت، عوامل نگرشی، عوامل شخصیتی، زیرساخت‌های حقوقی و قانونی، متغیرهای مربوط به تارنما و شایستگی.

شيوه سازماندهي کتاب حاضر به‌ صورت زیر می‌باشد.

فصل اول: تجارت الکترونیک

فصل دوم: مدل‌های تجارت الکترونیک

فصل سوم: اعتماد الکترونیک

فصل چهارم: پیشینه اعتماد الکترونیکی

فصل پنجم: مطالعه موردی

فصل ششم: یافته‌ها

فصل هفتم: جمع‌بندی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اعتماد الکترونیکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× توسعه گردشگری نجوم در بیرجند
2 x 2,394,000 ریال
× اثر سبك‌هاي رهبري در ايجاد اعتماد سازماني
1 x 1,944,000 ریال
× "(A Discoursal Approach towards Translation of "One Woman's War (DA
1 x 1,845,000 ریال
× دانش نوین در کارآفرینی - New knowledge in entrepreneurship
1 x 1,683,000 ریال
× قواعد و ضوابط حاکم بر خدمات جنسی در صنعت توریسم بین‌الملل - Rules and Regulations Governing Sexual Services in the International Tourism Industry
2 x 2,259,000 ریال
× اعتدال در حجاب
1 x 1,809,000 ریال
× روش ملاصدرا در تفسیر آیات معاد با نظر به مشی حکمی او - Mulla Sadra's method in interpreting the verses of Maad with regard to his judicial approach
1 x 2,322,000 ریال
× درآمدی بر اقتصاد سنجی Panel و Panel-Var
1 x 1,656,000 ریال
× مسئولیت کارشناس در حل و فصل دعاوی پیمانکاری - Expert Responsibility in Resolving Contracting Claims
1 x 2,187,000 ریال
× گاز طبیعی CNG
1 x 2,178,000 ریال
× تجارت الکترونیک و فناوری‌های شبکه (وب)
1 x 3,519,000 ریال
× اخلاق کسب و کار در فرهنگ اسلامی
1 x 2,610,000 ریال
× اصول مطالعه در دانشگاه مجازی با محوریت دانشگاه پیام‌نور با رویکرد عملی
1 x 1,728,000 ریال
× مروری بر لغات ضروری زبان انگلیسی (با رویکرد مدیریت)
1 x 3,510,000 ریال
× تحلیل پوششی داده‌ها و کاربرد آن در محاسبه بهره‌وری سازمان‌های شبکه‌ای
2 x 2,862,000 ریال
× طراحی و اجرای یک سیستم تجارت الکترونیک
1 x 1,980,000 ریال
× منطق فکورانه
2 x 4,536,000 ریال
Subtotal:: 53,073,000 ریال

View Cart Checkout