اعتماد مشتريان و رفتار کارکنان

1,971,000 ریال

موجود در انبار

ناشر : انتشارات موجک

کد کتاب : M518

عنوان : اعتماد مشتريان و رفتار کارکنان

تاليف : نادر ولی لو

مشخصات ظاهری : ۱۲۹ صفحه، قطع وزيری

چاپ اول : پاييز ۱۳۹۹، تيراژ : ۵۰۰ جلد

قيمت : ۲۱۹۰۰۰۰ ريال، شابک : ۶-۱۸۹-۹۹۴-۶۰۰-۹۷۸

حقوق چاپ و نشر برای ناشر محفوظ است.

موجود در انبار

توضیحات

جهت دانلود فایل پی دی اف خلاصه کتاب، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

M518_Abstract

سخن مولف

با توجه به اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در چرخه اقتصادی کشور و در تهیه و توزیع محصولات مورد نیاز مردم نقش مهمی را ایفا می‌کنند، در سالهای اخیر با دغدغه‌های زیادی روبرو بوده‌اند، که مهمترین آنها رشد غیر اصولی و غیر معمول تورم، کاهش قدرت خرید مردم، گسترش دامنه رقابت میان فروشگاه‌های زنجیره‌ای با یکدیگر و همچنین رقابت با سوپر مارکت‌ها و خرده فروشی‌های مستقل و در نهایت افزایش سطح آگاهی و انتظارات خریداران می‌باشد.
امروزه مشتریان با محصولات متنوع و زیادی روبرو هستند که همین امر انتظارات آنها را نسبت به کیفیت محصولات و خدمات بیش از پیش تغییر داده است. لذا با توجه به این واقعیت، مشتریان، کالاها و خدمات مورد نیاز خود را مطابق با ذائقه و انتظارات خود بر می‌گزینند.
در وضعیت کنونی افزایش فروشگاه‌های زنجیره‌ای خارجی و ورود آنها به بازار رقابت داخلی، منجر به تغییر در اندازه سهم بازار فروشگاه‌های زنجیره‌ای داخلی مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه شده است از این رو ارزیابی و بررسی میزان اعتماد و رضایت مشتریان از کالاها، خدمات و رفتار کارکنان فروشگاه در جهت افزایش و تحکیم سهم بازار ضروری به نظر می‌رسد.
این کتاب به منظور سنجش اعتماد مشتریان به محصولات، خدمات و کارکنان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در شهر تهران تالیف شده است، در گام نخست عوامل موثر بر جلب اعتماد مشتریان با استفاده از نظرات کارشناسان، مصاحبه با خریدارن این فروشگاه‌ها و منابع موجود، شناسایی و سپس با طراحی پرسشنامه و تکمیل آن توسط مشتریان فروشگاه‌های رفاه، داده‌های لازم اخذ و با استفاده از نرم افزار ۱۹ SPSSفرضیه‌های تحقیق از روش‌های ناپارامتری آزمون دوجمله‌ای و آزمون فریدمن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
شيوه سازماندهي کتاب حاضر به‌ صورت زیر می‌باشد.
فصل اول: فروش
فصل دوم: آمیخته بازاریابی
فصل سوم: شبکه توزیع
فصل چهارم: فروشگاه‌های زنجیره‌ای
فصل پنجم: خریداران
فصل ششم: رفتار مصرف کننده
فصل هفتم: اعتماد
فصل هشتم: انواع اعتماد
فصل نهم: پیشینه اعتماد مشتریان
فصل دهم: مطالعه موردی
فصل یازدهم: روش و ابزار
فصل دوازهم: تحلیل یافته‌ها
فصل سیزدهم: جمع‌بندی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اعتماد مشتريان و رفتار کارکنان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× تأثير مسئوليت پذيري اجتماعي بر رفتار و نگرش مشتريان - The effect of social responsibility on customer behavior and attitude
1 x 1,791,000 ریال
× سیستم مدیریت ایمنی در صنعت هوانوردی - Safety management system in the aviation industry
1 x 1,845,000 ریال
× "(A Discoursal Approach towards Translation of "One Woman's War (DA
3 x 1,845,000 ریال
× آسیب شناسی بیماری‌های اجتماعی در اماکن فرسوده
1 x 1,530,000 ریال
× مجموعه مقالات مدیریت و فرهنگ، فارسی و لاتین
1 x 3,384,000 ریال
× گردشگران خارجی و مقصد گردشگری - Foreign Tourists and Tourist Destinations
2 x 1,764,000 ریال
× منطق فکورانه
1 x 4,536,000 ریال
× اصول و مبانی کنترل پروژه
1 x 1,818,000 ریال
× اخلاق و فرهنگ کسب و کار در اسلام
2 x 2,331,000 ریال
× روش ملاصدرا در تفسیر آیات معاد با نظر به مشی حکمی او - Mulla Sadra's method in interpreting the verses of Maad with regard to his judicial approach
2 x 2,322,000 ریال
Subtotal:: 33,273,000 ریال

View Cart Checkout